Ten, kdo chce být úspěšný na internetu, potřebuje v první řadě jedno. A to dostatečnou návštěvnost na webu, který si tady zřídí, aby tu vůbec mohl dělat to, co si usmyslel. Je sice logické, že ani dost návštěvníků na nějakém webu nemusí stačit, pokud sem tito vstoupí jenom nějakým nedopatřením a zase odejdou, aniž by tu o to nabízející se projevili zájem, ale přesto je pochopitelné, že bez návštěvníků nemá žádná internetová nabídka ani špetku naděje. A protože ten, kdo chce na internetu působit, potřebuje právě naději, ba ještě více než naději na úspěch, je nezbytné, aby tu měl dost lidí, kteří se o jeho web a nabídku na něm skutečně zajímají.
Ovšem z praxe je velice dobře známo, že se celá řada webů a jejich majitelů potýká s problémy souvisejícími právě s příliš nízkou a někdy dokonce i přímo nulovou návštěvností. Což je nepříjemné, ale časté. A protože to může postihnout i kohokoliv z internetových podnikatelů, je pochopitelné, že je žádoucí přijít na to, jak se podobných potíží zbavit, a to co nejrychleji a nejbezbolestněji, když už nastanou.
Ovšem řešení není mnoho. V podstatě jsou jenom dvě, která mohou zapůsobit. Jedním je reklama, která ale leze příliš do peněz a navíc je účinná jenom po dobu, kdy je tato využívána, a někdy ani to ne, a tím druhým je optimalizace pro internetové vyhledávače, která nabízí pozvolný, ale jistý a dlouhodobější efekt.
Každý si tedy může vybrat, na co vsadí. A kdo se rozhodne pro test SEO (optimalizace), odhalující slabé stránky webu a to, co se musí napravit, a pak využije SEO pro Google (optimalizace), má jistotu, že se jeho web začne umísťovat na stále lepší pozici mezi odkazy v internetových vyhledávačích. A to mu zajistí docela přirozeným způsobem větší zájem internetové veřejnosti, pátrající na internetu právě po něčem takovém. A to je třeba v podnikání přímo pomoc k nezaplacení.